HELGA SNUDD PÅ HODET

God fredagskveld kjære lesere!

Du vet når du har planlagt helgen din fra “punkt til prikke”, og alt endrer seg bare på noen få minutter? Akkurat slik opplevde jeg idag. I utgangspunktet skulle jeg bare jobbe idag, og hadde derfor lagt planer om noen gode treningsøkter sammen med ei “gammel” venninnde både lørdag og søndag. Hun ønsket å “friske” opp treningsprogrammet sitt, samt jeg hadde andre planer sammen med noen venninner på kveldene. Slik skal det vise seg at det ikke blir. Jeg har tidligere klaget litt på at jeg jobbet så lite denne uken, så når jeg fikk spørsmål om å jobbe i morgen og søndag, takket jeg selvfølgelig ja. Jeg trenger jo pengene, så dette er jo en gylden mulighet til litt ekstra cash i lomma. For å bruke på treningsklær (?) Ihvertfall, en slik helomvendig gjør at det blir litt vanskelig for meg å trene både i morgen og søndag. Men jeg har lagt en plan, den ser slik ut:

Lørdag:
09.00 – 15.30: Jobb
15.30 – 16.15: Buss til Trondheim
16.30 – 17.30 – Trene på 3t (de stenger 17.30)
18.00 – 18.30 – Buss tilbake til flyplassen 
19.00 – 20.00 Middag hos mamma
20.15 Fight night in Hell (arrangement , skriver mer om det senere)
00.00 – Overnatte hos mamma

Søndag:
09.20 – Buss til Trondheim
10.00 – Trene på 3t
12.30 – Buss tilbake til flyplassen
13.00 – 22.00 Jobbe
22.10 – Buss tilbake til Trondheim

 ..Puuuh, det skal mye planlegging til for å få inn treningsøkter i en hektisk helg, som plutselig ble snudd på hodet. Så nå skal jeg bruke resten av fredagskvelden til å forbrede 3 middager og legge opp i plastbokser og gjøre meg klar for denne fantastiske helgen. Penger og trening på en og samme tid, love it <3 Han en strålende helg alle sammen, og gjør meg en tjeneste: Ta ei ekstra treningsøkt, bare for min skyld? 

Kalles ikke dette god planlegging, så vet ikke jeg? 


..Trening og jobb KAN kombineres, så lenge man planlegger! 


-ida-

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg