HAR DU LYST, HAR DU LOV

God ettermiddag kjære lesere

 Når man trener så mye som jeg gjør, og spiser så sunt som jeg har gjort de siste månedene, er det alikevel viktig å kose seg med “lovlig godteri”. For noen uker siden bestilte jeg en haug med sukkerfri questbarer fra iherb, og disse har jeg egentlig kviet meg litt for å spise. Ikke fordi de er usunne, men fordi jeg reagerte litt med veldig rar mage. Det er et høyt fiberinnhold i disse barene, og jeg merket at magen virkelig slo seg vrang. Så fikk jeg et tips fra ei venninde om å bryte den opp i flere biter og legge de i ovnen, slik at de ble som små kjeks. Dette fikk jeg prøvd ut, og NAM, dette ble noe helt annet. Magen min reagerte ikke på den “mektige” sjokoladen, og jeg koste meg virkelig med disse kjeksene med GOD samvittighet. Så om dere også synes en slik questbar ofte blir litt mektg, prøv å lag kjeks ut av det. 

I en slik questbar er det 190 kcal, som kan sammenlignes med 2 bananer. 
Så ingenting å si på kalori innholdet i disse herlighetene. Enjoy <3



FInner du her


Finner du her

Ida

5 kommentarer

Siste innlegg