PUMP IT UP (!)

God ettermiddag kjære lesere!

 For at jeg skal klare å gjennomføre ei sikkelig hard treningsøkt, er det flere viktige faktorer, men en av de viktigste faktorene er helt klart musikken på ørene. Det er rart hvor mye muskk egentlig utgjør, både i forhold til styrke og utholdenhet. Med engang jeg får musikk på ørene er jeg i min egen lille “treningsboble” og har kun fokus på treningen og at jeg skal gi ALT idag. Jeg har enda ikke på 5 måneder med intensiv trening glemt av musikken / øreproppene mine hjemme, og når den dagen kommer , så er det ingen tvil om at jeg må hjem for å hente dem. Musikk gir liv i et menneske, sies det – og det er så absolutt sant for min del. Nå begynner det å bli en stund siden jeg delte min treningsmusikk med dere, så derfor tenkte jeg å ta en “update” og gi dere en liten oversikt:

Min treningsmusikk

Rex -Africa
Anya Tru – Mr.know it all
Robin og Bugge – Elak Elak
Pitbull – Get it started
Kanye West – Stronger
Jessie J – Wild
Michael Mind Project – Antiheroes
David Guetta – Play hard
Dj Shocker – Sexy and I know it
Paulette – Love you like a love song
Dr.Pack – Every teardrop is a waterfall
Anya Tru – Set fire to the rain
J Rae – Price tag
Interbeat – Down on me
Paulette – Blow
Julian Marshall – Moves like jagger 
Lady Gaga – Do what u want
Bingo Players – Dont blame the party
Karmin – Hello

 Er du også avhengig av musikk til trening? 

-Ida-
Følg meg gjerne på instagram “idadir”

8 kommentarer
    1. Kjære Ida. Sånn som du ser ut nå, så kunne du lett ha stilt i bikinifitness nå til våren, og ikke vente til oktober. Og du hadde sikkert vunnet 😀
      Du er RÅ!!!!! Stå på 🙂

    2. Musikk hjelper absolutt på, men jeg er ikke avhengig. Nå er jeg dessverre syk og må avstå fra trening en stund, men før jul så trente jeg faktisk uten musikk for å lytte mer til pusten min og bruke den mer aktivt til å holde ut lenger. Jeg har så lett for å holde pusten for lenge så jeg blir fortere sliten….Glemmer liksom å puste :p

    3. Er også avhengig på å høre på musikk når jeg trener:)
      hvordan starter men på bikinifitness?:)
      kunne du skrevet et inlegg om hvordan du startet, har selv veldig lyst til å starte på det:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg