JA DET ER LETT Å GLEMME

God ettermiddag kjære lesere!

 Idag er faktisk min første jobbdag denne uken, da jeg jobber kun 2 dager denne uken – dessverre! Men man kan se det på mange måter, mer tid til trening og venner, men mindre penger i lommeboken. Idag har jeg bestemt meg for å ha en hviledag bort fra trening, da jeg faktisk ikke har hatt treningsfri på 9 dager nå.  Og ja, jeg vet det ikke er bra for meg, meeeeen lett å bli avhengig av treningsøkter når jeg har så mye fri. Det er faktisk lett å glemme at kroppen også trenger hvile, slik at jeg får tid til å bygge opp kroppen min igjen. Det har blitt  både 1 og 2 ganger iløpet av dagen. Men som jeg nevnte, i dag er “restday” før jobb. I går kjørte jeg overkropp med ekstra fokus på skuldre/rygg/armer. Jeg prøver å få kjørt overkropp 3 dager i uken, og ser virkelig frem til å få inn litt ekstra skulderøvelser, da skuldre hos jenter er jo kjempe sexy! 

Gårsdagens treningsøkt:

Sidehev 4kg 3x8rep
Facepull 4kg 3x8rep
Biceps curl 8kg 4x8rep
Consentration dumble curl 5,5kg 3x8rep
French press 5,5kg 3x8rep
Nedtrekk 39kg 4x8rep
Pull ups 4×5
Sittende roing 49kg 4×8 

Har du fokus på overkropp? 


Ida

8 kommentarer
    1. E faktisk helt imponert over dæ og det du har oppnådd på 5 mnd. Du kan helt klart være stolt av dæ skjøl.:)
      Men en ting, kordan sports bh foretrekker du når du trener, som e brae nok for silikonpupper?

    2. #SUNNGLEDE: Det er sant Christine 🙂 Meeen lett å glemme, og bli “revet” med.. Du gjør det jo kjempe bra med treningen din Christine, kjempe imponert 🙂

    3. Elle: Tusen takk for en slik hyggelig tilbakemelding 🙂 Vet du, jeg bruker bare en vanlig sportsbh fra Cubus og H&M. Skulle sikkert hatt en som er beregnet på silikonpupper, men har ikke “tatt det steget” enda, så derfor har jeg ingen anbefalinger ;/

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg