JEG ER FREMDELES JENTE (!)

God kveld kjære lesere!

 For de som enda lurer på om jeg har gått “the whole way” og er snart på tur til å bli mann pga all treningen og “guttekroppen” jeg har påbegynt, så kan jeg med engang avbekrefte dette “rykte”. Jeg kommer alltid til å være jentete, og jeg elsker alt av sminke, hår, extensions, vipper, restylane.. ja you name it. Så i dag tok jeg turen innom flinkeste Vibeke som jobber på Negledesign på Stjørdal, for å få fikset vippene mine. Nå er det snart 5 uker siden sist jeg var der, og det var virkelig på tide å få satt på nye vipper. Jeg har nå gått med vipper siden august, og hadde egentlig lovt meg selv en liten “pause” fra desember av, meeen det er nok vanskeligere enn hva jeg trodde. Man blir rett og slett avhengig av disse nydelige vippene. Det er så utrolig lettvint å våkne opp med fine øyne, og bare sminke huden litt og dra ut. 

Jeg bruker størrelse “large”, mens noen vipper i “medium” innerst inne mot øyekroken. Bruker ca 16 vipper på hvert øye, og dette er da altså punktvipper – IKKE vippextensions som mange tror. Forskjellen er at punktvipper har 4-5 vipper i en “punktvippe”, mens hos vippextensions har du kun 1 og 1 vipp, noe som gjør det mye mer naturlig. For å sette på disse flotte vippene koster det 750 for nytt sett, og 550 kroner for påfyll. For timebestilling ring 74821600 og spør etter time hos Vibeke. 

Fint , ikke sant?


..Ingen sminke på øvre øyevipper!

Ida

11 kommentarer

Siste innlegg