“FITNESS” SISTERS IN ACTION

God ettermiddag kjære lesere!

Er det en ting jeg virkelig har savnet så er det å trene med min kjære “fitness” søster som skal stille for første gang i bikinifitness i april i Sandefjord. Hun er vell min store motivasjon til at jeg begynte å trene + de 8 kiloene jeg la på meg. Hun har hatt troen på meg fra dag 1, og har enda stor tro på at jeg klarer å oppnå noe stort, og er ikke det herlig, så vet ikke jeg?! Hun har vært den personen som har hjulpet meg med både kosthold og trening, og fortjener all skryt hun kan få. Nå er det hennes tid til å skinne, om kun noen få måneder står hun på scenen, og jeg er så heldig å få delta på dette eventyret. Skal få være med backstage og “style” henne opp, og kan nesten ikke vente med å se denne jenta shake ass oppe på scenen. 

Meeen, tilbake til blogginnlegget. Jeg trener vanligvis på 3t i byen, men i går hadde jeg fri, og ha passet bedre enn å ta turen til Hell treningsstudio der lillesøster trener og trene sammen? Skulle mange ganger ønsket at jeg bodde på Stjørdal igjen for å kunne begynt å trent sammen med søsters, da jeg får så sykt mye mer glede og motivasjon av å trene med henne. Ikke misforstå meg, jeg har motivasjon når jeg trener alene også, men dere vet.. det sosiale savner jeg litt. Er ingen i min vennekrets som virkelig satser på dette med trening og kosthold, så derfor er det litt vanskelig av og til. Idag var det bein/rumpe/skuldre som stod på planen, og jeg fikk virkelig kjørt meg på skulderøvelser. Vi avsluttet økten med 30 min cardio trening med mye  “jabbing” som Linn kalte det. Jeg skal ærlig innrømme jeg ikke har hatt noe fokus på skuldre, og det kjennes idag for å si det mildt. Stiv som en stokk, MEN da vet jeg at jeg har gjort noe riktig ihvertfall. 

Så tuuusen takk for ei kjempe hard, men FIN treningsøkt lillesøster <3 
Hun kaller seg forresten “linntiller” på instagram, følg henne da vell !  


…is our day – flex it 😀 

Ida 

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg