TAKK – ITS MY BODY (!)

God kveld kjære lesere!

Wow, etter gårsdagens innlegg om hvordan kroppen min har forandret seg fra 2013 til 2014, ble jeg helt overveldet. Ikke nok med at jeg fikk over 4000 besøkende lesere på bloggen, fikk jeg en haug med tilbakemeldinger både på bloggen, mail og ikke minst facebook. Det plottet opp med meldinger fra venniner av meg som ønsket å oppnå det samme som meg, spurte om råd, ønsket å trene med meg, og ja .. alt mulig! Og dette synes jeg er kjempe gøy, og det er jo akkurat dette jeg vil. Jeg vil motivere andre til å kunne få samme tankegang som meg “Jeg kan klare dette”. 

Meeen, det store spørsmålet er, var det alle som synes kroppen min så bedre ut i 2014? Nei, det var det overhode ikke. Fikk inn en del kommentarer på bloggen fra gutter og noen jenter som ikke synes den “nye ” kroppen min var noe å skryte av, og at kroppen min i fjor var mye bedre. Og ja, jeg kan forstå dere på mange måter, og selvfølgelig respekterer jeg dette. For 1 år siden synes jeg overhode ikke jenter med muskler var noe fint, og disse jentene som stilte i bikinifitness, som så ut som mannfolk? Nei, dette likte jeg ikke. Men ting kan forandre seg, og heldigvis for min del har jeg fått øynene opp for hvor fantastisk fint det er med muskler hos jenter. Det å se veltrente jenter på treningstudio, er som en drøm for meg. Som jeg nevnte på bloggen for ei stund tilbake, før var alle jentene å se på tredemøller, men nå, hvor er de i 2014? jo, de fleste av jentene står i styrkesalen og “pumper” som de store guttene. Ja, det stemmer. De fleste av oss ønsker seg muskler, og hvorfor? Jo, fordi det er SEXY ! 

Meen, til et annet spørsmål..Noen kan nesten kalle meg for en mann. Men når du ser meg, ligner jeg på en mann? Jeg bruker både hair extensions, rosa treningsklær, sminke, øyevipper, restylane, negler.. og ja, alt som en KVINNE bruker for å føle seg feminin. Jeg kan forstå at bildet jeg la ut i går kan skremme mange av dere og tenke at det er slik jeg går ut til vanlig, og da kan jeg med engang avkrefte at jeg ser ikke slik ut når jeg står “rett opp og ned”.  Bildet ble tatt der jeg strammet både magemuskler og lårmuskler, så ikke vær redd for at jeg ser ut som en mann under bekledningen. Det jeg ville si med dette innlegget er at jeg setter stor pris på alle tilbakemeldinger, både positive og negative kommentarer. Alle har hver sin smak, og det er det som gjør trening så gøy! 

Ida

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg