SATURDAY = GIRLS NIGHT

God ettermiddag kjære lesere!

 I går kveld tok to venninnder av meg turen innom for en sikkelig kosekveld. Som den “kokken” jeg er så ordnet jeg istand med det jeg kaller “karbonadedeig grateng”. Malin var også med på prosessen. Marit ønsket dessverre ikke være med på bildet, så hun uteble denne gangen.. meeen neste gang Marit .- da skal du være med. Ihvertfall, kvelden ble brukt til mye prat om trening og kosthold, da alle vi 3 er nokså opptatt av dette nå for tiden. Drikkingen i helgene er byttet ut mot sunt kosthold og jenteprat. Ikke værst, eller hva? 

Oppskrift på “karbonadeig grateng”:
400 gram karbonadedeig
1/2 løk
Mais
Hakkede tomater
Søtpotet
Stek først kjøttet, og miks så alt dette sammen i ei stekepanne, for så å ha alt i en ildfast form og ha i ovnen på 200 grader i 30 minutter.  

Takk for en kjempe fin kveld i går jenter! 


..Ett av mine favoritt måltider <3

-ida-

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg