JEG TESTER: TRENINGSDAGBOK

God fredagskveld kjære lesere!

For noen uker siden mottok jeg ei treningsdagbok fra Get Inspired. Noe som passet meg utmerket! Som dere vet så begynte jeg litt smått i januar å bokføre treningen min, og hva passet bedre med en sikkelig treningsdagbok som gjør det lettere å ha kontroll over treningen min? Før har jeg bestandig tenkt at “tsss, hva trenger jeg en dagbok til? Jeg husker da hva jeg løfter uke til uke”. Men etter å ha loggført øktene mine, så er det mye lettere å faktisk ha kontroll på treningen. Har nå brukt denne aktivt i snart 3 uker nå, og må si meg kjempe fornøyd. Har den både med meg på trening, jobb og har den liggende fremme på kjøkkenbenken i leiligheten. Elsker opplegget med å kunne loggføre kostholdet mitt, da det er viktig for meg at jeg får i meg nok mat iløpet av en dag.

Boken er delt opp i:
Målsettingskjema
Testskjema
26 ukeplaner
Styrketrening
Kondisjonstrening  
Kostholdsregistrering

Må si at denne treningsdagboken virkelig har gjort det lettere for meg å trene, og ikke minst morsommere å trene! Det å føle at man faktisk ser fremgang og kan gå frem og tilbake i boken for å se utviklingen du har hatt siste 2 månedene er utrolig motiverende! Du finner denne flotte treningsdagboken til kun 249 kroner, her. Og jeg kan love deg at denne virkelig er verdt pengene. Unn kroppen din noe ekstra, og invester i denne treningsdagboken fra Get Inspired. Over 16 000 spreke jenter har klikket hjem denne treningsdagboken, så hiv deg med og kom deg ett skritt nærmere DINE mål for året 2014.

Terningskast 6


Kostholdoversikt


Styrketrening


Kondisjonstrening


Ukeplan


..Så utrolig fornøyd med denne treningsdagboken! 

Bruker du treningsdagboken fra Get Inspired?

 Produktet er sponset av Get Inspired

Følg meg gjerne på instagram “idadir” for daglige oppdateringer

25 kommentarer

Siste innlegg