BLONDES WANTS ASS

God kveld kjære lesere!

Hva er  bedre enn en skikkelig blondie kveld med både trening og et sunt kveldsmåltid? Ingenting for min del. Som jeg skrev tidligere idag så ble dette min 2 treningsøkt idag , da bein og rumpe virkelig fikk kjørt seg idag. Ingen tvil om blondinene vil ha rumpe! Ikke mange måneder til sommeren , og da er det viktig med en bedre bakdel. Ingen tvil om at kvinners rumpe er noe som får mye oppmerksomhet , og derfor må vi virkelig jobbe med denne delen av kroppen. Er du ikke enig?

Etter ei hard treningsøkt, fikk vi fylt på med mat. I kveld ble det taco med karbonadedeig , og det smakte himmelsk! Dette må være noe av det beste jeg kan spise , og det er derfor ekstra viktig at jeg ikke spiser meg lei av det.

Ida

5 kommentarer
    1. Hei 🙂 Så inspirerende og fin blogg! Du er kjempe flink 🙂 Må si du er sterk i beina, når jeg ser du skriver om hvor mange kg du tar hver øvelse blir jeg misunnelig! Jeg klarer bare 40 kg i knebøy f.eks. Har du alltid vært sterk i beina eller er dette noe du har jobbet deg opp mot? Stor klem 🙂

    2. Stine: Hei Stine. Tusen takk for hyggelig kommentar 🙂 når det gjelder bein så har jeg bestandig vært sterk ettersom jeg spilte fotball i 9 år. Men jeg begynte heller ikke med 70 kg. Så du må bare øke litt etter litt. Økt med 5 kg hver 2 uke, eller prøv deg frem. Det er utrolig hvor mye du egentlig klarer å løfte om du bare gir det litt tid 🙂 Lykke til! Klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg