JA – DU HØRTE RIKTIG

God ettermiddag kjære lesere!

Etter gårsdagens nedtur, så bestemte jeg meg for å virkelig ta igjen idag. Flere som har kjent på denne følelsen? Så derfor har jeg nå vært og gjennomført ei hard treningsøkt der armer/skuldre har fått kjørt seg. Avsluttet økten med ei cardio økt på tredemølle, bare for å føle at kroppen virkelig har jobbet idag. Nå blir det litt avslapping før jeg setter kursen mot min andre treningsøkt med ei venninne i kveld. Ja du hørte riktig, 2 treningsøkter på 1 dag? Snakk om å gjøre opp for gårsdagens skyldfølelse. Det er utrolig hvor rart dette med trening egentlig er, og hvor mye det utgjør i hverdagen din. En dag uten trening, en dag uten mening.- er det ikke slik?

Dagens 1 treningsøkt ser slik ut:

Conentration dumbblle curl 5kg 3x8rep
French press 5kg 3x8rep
Biceps curl 8kg 3x8rep
Nedtrekk 36kg 3x8rep
Pull ups 3x8rep
Sittende roing 47kg 3x8rep
Cardio 30 minutter, 12 stigning og 6 hastighet 

…600 kcal is GONE <3

Har du vært på trening idag? 

-Ida-

8 kommentarer
    1. Hvor er toppen og sports bh’n fra? Hvilken størrelse? 😀
      Teller du kaloriene? Fort gjort å få i seg for lite mat, og ihvertfall når man trener to ganger på en dag.

    2. Victoria Venbakken: Sorry sent svar ;/ Fra september – desember levde jeg på 1500 kcal. nå teller jeg ikke kcal lenger, fordi jeg trenger ikke mer ned i vekt. Men spiser veldig sunt og vet hva jeg skal spise og ikke spise 🙂 Tenkte å begynne å legge ut litt mer matplan etterhvert 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg