DETTE MÅ VÆRE EN DRØM (?)

God ettermiddag kjære lesere

Hvem sier man ikke kan kose seg, og det fremdeles kan være sunt? Ingen hemmelighet at jeg har fått øynene opp for “questbar” som ikke inneholder sukker, og har et høyt antall med proteiner i hver bar. Jeg ELSKER oreo kjeks, og derfor er det som en drøm for meg at dette faktisk finnes i en sunnere versjon. I går oppdaget jeg “coockie and cream” på iherb, og selvfølgelig var den ikke på lager.. Men jeg har lagt inn “varsel” på når den er kommet inn igjen på lager, og da skal jeg love deg. Da er du min! Nå som jeg ikke spiser godteri og annet søtt, så er det himmelsk for meg å kunne kose meg med en slik sjokoladebar uten å få dårlig samvittighet. 

De siste dagene har jeg fått mange pakker i posten fra iherb, og takk for det. Det er så herlig å se at alt jeg har bestilt faktisk kommer i posten, og at produktene smaker like godt som jeg trodde de ville gjøre. Nå er hele skuffen fylt med godsaker, og jeg trenger ikke være bekymret for sukker og høyt innhold av kalorier. 

Har du smakt denne fra questbar?


Du finner den her 

Ida

5 kommentarer

Siste innlegg