SNAKK OM SKYLDFØLELSE

God kveld kjære lesere!

Wow, snakk om å ha skyldfølelse?! Ja, som dere vet drakk jeg alkohol for første gang på snart 4 måneder, og det kjente virkelig kroppen. Noen cider og noen drinker, så var jeg helt ferdig – dessverre! Slik blir det oftest når man ikke har drukket på lenge, og dette skjedde nettopp hos meg i går kveld. En sikkelig kanonfylla, noe som resulterte i en utrolig dårlig form idag. MEN vet du? Jeg klarte å komme meg på trening, og gjennomført en 2 timers treningsøkt. Ja, jeg er stolt , og det har jeg god grunn til å være. Selv om stemmen inne i meg sa: “Ida, nei.. ikke dra på trening, sofaen fristet mer”. Så var det en annen indre stemme som sa “Ha deg på trening, forbrenn de kcal du drakk i går”. Og visst faen, gjorde jeg det! Idag var det bein/rumpe som stod på planen, og avsluttet med 30 min cardio pga min lille skyldfølelse. 

Dagens program:

 
Knebøy 70kg 3x8rep
Markløft 50kg 3x8rep
Hip thrust 60kg 3x8rep
Glute bridge m strikk 3×8
Glute hamstrings 6kg 3×8
Pull throughs m/tau 6kg 3x8rep
Beinpress 112,5kg 3x8rep
Leg curl 31,5kg 3x8rep
Leg extensions 45kg 3x8rep
Tåhev 67,5kg 3x8rep
Utfall i bakke 16kg (manualer) 2×12 skritt
Cardio 30 min, 12 i stigning og 6 hastighet

 Totalt 800kcal forbrent … feels so GOOD!! <3

Har du trent idag?

-Ida-

5 kommentarer

Siste innlegg