BACK ON TRACK

God lørdagsettermiddag kjære lesere!

 It feels good.. back on track this saturday afternoon! Ja, du hørte riktig. Lørdagen er for min del complete, med ei hard treningsøkt før klokken var 13.00. Idag var det armer / rygg som stod på planen, avsluttet med cardio trening. Jeg liker å kjøre cardio etter arm / rygg øvelser, da jeg føler cardio etter bein / rumpe øvelser blir for tungt for beina mine. Eter ei hard treningøskt er det viktig med tilskudd av proteiner, og i dag kjøpte jeg meg verdens beste “fitness shake” med vaniljesmak. Den er på tilbud nå til 30 kroner, og jeg kan love deg.. You will never regret! Dessuten inneholder den også mindre kcal enn vanlige proteinshaker. 

Dagens armer / rygg program:

Conentration dumbblle curl 5kg 3x8rep
French press 5kg 3x8rep
Biceps curl 8kg 3x8rep
Nedtrekk 36kg 3x8rep
Pull ups 3x8rep
Sittende roing 47kg 3x8rep
Cardio 30 minutter, 12 stigning og 6 hastighet 

Har du trent idag?

Ida

4 kommentarer

Siste innlegg