PÅ TIDE Å VOKSE NÅ (!)

God kveld kjære lesere!

Long time, no see! Har ikke vært sånn super flink å lagt ut dagens treningsøkter den siste uken, og har derfor fått noen forespørsler om jeg kunne legge ut dagens treninger her på bloggen. Og det kan jeg selvfølgelig. Idag stod bein / rumpe på planen, og det føles bestandig så godt med ei sikkelig økt med fokus på disse store muskelgruppene. Squat, squat og enda mer squat.. love it! De siste 2 ukene har jeg virkelig lagt merke til hvor mye disse “squats” øvelsene har gjort med rumpa mi.

Jeg har bestandig hatt ei litt stor rumpe, uten fasong. Men nå begynner den å forme seg som en rull “ball”, og det disser ikke på samme måte som den gjorde for 4 måneder siden. Rumpa er rett og slett fast og fin, og det er absolutt noe jeg er fornøyd med. Men det er fremdeles mye å jobbe med, og det er bare å stå i og jobbe på mot sommeren. 

Dagens bein / rumpe økt:

Knebøy 70kg 3x8rep
Markløft 60kg 3x8rep
Hip thrust  60kg 3×8 rep
Glute bridge m strikk 3x12rep
Bulgarske utfall m / manualer 12kg 3x5rep
Leg extensions 46kg 3x8rep
Leg curl 36kg 3x8rep
Beinpress 112kg 3x8rep
Tåhev 60kg 3×15 rep

Kjære lår og rumpe, på tide å vokse nå!! 

Har du trent idag?

Ida

5 kommentarer

Siste innlegg