ITS MY LIFE (!)

God ettermiddag kjære lesere!

Har du noen gang tenkt på at du kun har 1 liv? Dine valg påvirker hvordan livet ditt skal være, og det er kun DU, og du alene som kan bestemme hvordan hverdagen din skal se ut. Lar du deg påvirke av mennesker rundt deg som sier at du ikke kan? Hvorfor skal andre mennesker sette grenser og rakke ned på deg bare fordi de selv ikke klarer å gjennomføre sine målsetninger her i livet? Er det ikke meningen at venner, familie og kjæreste skal gi man støtte og komplimenter? Så hvorfor opplever stadig vi mennesker motgang fra de som står oss nærmest? Hvorfor kan man ikke være glade på hverandres vegner, istede for å snakke bak ryggen til venninner/kompiser/kjærester, og istede gi STØTTE og ROS når man trenger det som mest.

Alle har mål her i livet, om det er å gå ned 10 kg eller om det er å bli flinkere på kjøkkenet. Men 1 felles mål for oss alle er at vi trenger støtte fra de som står oss nærmest. Uten støtte kommer man ikke langt, og man blir fort nedbrutt. Jeg for min del har i mange måneder følt meg litt “alene” om treningen min, og ikke følt jeg har fått all verdens støtte fra folk rundt meg. Jo, folk sier jeg er flink med treningen og kostholdet. Men samtidig vet jeg at folk (ikke mine nærmeste venner) snakker om hvor tynn jeg har blitt, og de lurer på hvor dette vil ende.. Hvorfor?! Its my life, and I want to live it my way! Jeg trenger ingen personer i livet mitt som er med på å dra meg end i kjelleren, fordi vet du hva? Det vil aldri skje.

Jeg er ei målbevisst jente, som vet hva jeg vil – og har bein i nesen. Har jeg bestemt meg for at jeg skal klare noe, så skal jeg gjennomføre det jeg har satt meg som mål. Ingen skal få være med på å ødelegge for meg, og hvis noen gjør det.. Så er de ute av livet mitt – for godt! Jeg trenger kjærlighet og støtte fra personer rundt meg, som støtter meg 100% uansett hva jeg gjør her i livet.

..Dette var dagens lille tankevekker! 

Ida

7 kommentarer

Siste innlegg