BLONDES HAVE MORE FUN

God kveld kjære lesere!

I går beveget jeg meg “utenfor” min komfortsone og tok turen til 3t på “Sluppen“, for dere som bor i Trondheim så vet dere sikkert at denne 3t er gamlere enn 3t på Solsiden. Jeg var derfor litt skeptisk til om de hadde de samme apparatene jeg bruker. Med åpent sinn dro jeg og ei venninne til 3t på Sluppen. Vi kom dit, og ja.. vi ga alt på treningsøkten! To blondiner som kjørte ei sikkelig bein/rumpe økt, gir virkelig resulater. Kjenner det idag for å si det mildt. Malin har egentlig et eget program hun kjører, men i går kjørte hun mitt opplegg. Første gang jeg og Malin trener sammen, så var ekstra morsomt for meg å lære bort noen nye ølvelser. Når det er to platinablonde jenter på trening, blir det også mye latter. “Skvis rump Malin, papiretm å falle ut av rumpa”. Og ja, sånn fortsatte bein / rumpe økten vår utover kvelden.Tusen takk for ei kjempe økt snuppa! Gleder meg til flere økter sammen.. Blondes have more fun <3

PS: Må også få gi en stor takk til Ida, som er så snill og ofte hjelper meg med både design, tekster og layout til bloggen.
Stikk innom bloggen hennes og ta en titt, her.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg