SANDEFJORD – HERE I COME

God ettermiddag kjære lesere!

 Nå er det bare å glede seg til april. da jeg reiser nedover til Sandefjord for å se min kjære lillesøster stille i bikinifitness. Fly og hotell er booket, og avreisedato blir 4.april – 6.april. Skal bo på Clarion hotel midt i Sandefjord, og betalte kun 1600 kroner for både flybiletter og hotell i netter. Ingenting å klage på! Dessuten inneholder hotell oppholdet både frokost og kveldsmåltid, så dette lyder bra.

Konkurransen foregår lørdag og søndag, så hele fredagen får vi til å utforske Sandefjord by. Så om noen har noe tips til hva å gjøre der, så rop ut i kommentarfeltet. Jeg skal ligge på hotellrom sammen med ei venninne av meg, og både mamma, mormor og lillebror blir med nedover for å støtte lillesøster i action. Må si jeg gruver meg på hennes vegner, da presset er utrolig stort. Men jeg vet at Linn klarer dette, og jeg skal ihvertfall være der og heie henne frem i konkurransen. Knappe 2 måneder igjen, og hun står denne scenen i Sandefjord Open 2014.

Skal du nedover og se Sandefjord open?


På denne scenen skal lillesøster stlle om ikke mange uker !!

..Verdens fineste lillesøster <3
Følg henne på instagram “linntiller”

-Ida-

7 kommentarer
    1. hei.må bare si du ser awesome ut om dagen. MEN kan du legge ut et innlegg om veien til en fit kropp? hva slaks mat man må spise, hva skaks trening som er best. jeg vil først å fremst gå ned en del kg men samtidig bygge muskler. burde jeg da slankw meg først eller kjøre på med begge deler?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg