STOLT, SA DU ?

God ettermiddag kjære lesere!

Januar måneden er over, og vi har kommet til et “nytt” ark i februar måneden. Kalenderen din står mest sannsynligvis litt åpen, og da har du den perfekte sjangsen til å legge inn noen treningsstimer, eller hva?! Januar ble for min del en kjempe måned, med MYE trening. Når jeg er medlem på 3t er jeg så heldig å ha full oversikt over min innpasseringer på 3t, og det er ekstra morsomt å se en oppsummering av januar måneden, når den ser slik ut. Av 31 dager var jeg på trening hele 27 dager, noe jeg er kjempe stolt over!

Hvem sier man ikke kan være stolt over egen innsats? Hvem sier at man ikke klarer å gjennomføre det man har satt seg som mål? INGEN, kun deg selv. Det er DU som må jobbe for å oppnå de resultatene du ønsker å oppnå, og ingen andre. Det er du som avgjør hvor mange timer du tilbringer på treningsstudio iløpet av en måned. Ville ikke du også ønsket å hatt en slik treningssmåned som jeg har nedenfor? Så, reis deg opp av sofaen og ta fart på treningsstudioet, burn some fat – and grow some muscles! <3

27 av 31 dager på trening.. Jeg har god grunn til å være fornøyd, ikke sant kjære lesere?!

-Ida-

4 kommentarer
    1. Wow så flink du e:) all grunn til å vere stolt. Eg trur eg ha 20 dagar av 31, viss eg ikkje teke heilt feil. Er ikkje så alt for ille d heller, men skal bli enda bedre denne mnd:)

    2. Du er veldig flink, men det må da være lurt med mere enn 4 hvile dager på en mnde? særlig om du har dager med dobbel trening 🙂 kroppen trenger iallefall hvile om du vil ha best mulig resultat, og der er nok mere hvile enn du har hatt nå!
      men stå på, du er flink 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg