FLY AWAY

God kveld kjære lesere!

Hva er bedre enn en sikkelig cafedate med din beste venninne? I går var akkurat denne dagen for meg. Nina har nå vært 1 uke i Gran Canaria, heldigrisen! Jeg gledet meg utrolig mye til å høre om turen hennes, og etter hva jeg forstod så har hun hatt det supert. Fikk se bilder, og gjett om jeg drømte meg bort. Jeg skulle gjort utrolig mye for å bare reist avgårde i 1 uke til varmere strøk, fordi jeg hadde virkelig trengt det akkurat nå. Det er jo så mye billig som ligger ut på nettet av pakkereiser nå, men det var dette med jobben.. Er ikke bare å få fri noen få dager før man tenker å reise. Nå har jeg ikke “slikket” sol siden Bali turen i august, og merker virkelig at jeg TRENGER sol og varme.

Utenom mine drømmer, så hadde jeg og Nina en utrolig koselig date på Starbucks på solsiden..igjen! Ja, jeg elsker cappuchino med skummet melk og sukkerfri vanilje sirup, drysset med litt kanel på toppen. *Nam*. Ikke rart, var det fult av folk på Starbucks i går, noe som gjorde at vi nesten måtte “krige” om plassene der inne. Men når vi først fikk satt oss ned, så gikk praten i ett og vi hadde en kjempe fin lørdagsettermiddag!

Dagdrømmer også du om varmere strøk?

Ida

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg