JEG I BIKINIFITNESS OKT 2014

God kveld kjære lesere!

Før helgen postet jeg et innlegg om at en spennende nyhet skulle publiseres på bloggen iløpet av helgen, og here we go; Jeg har planer om å stille i bikinifitness til oktober 2014. Mange av dere har kanskje gjettet litt på det, men ikke visst helt hva dere skulle tro. Så på fredag var jeg på Kaliber og møtte coach Line Celius og coach Gunnar Strand Jacobsen for å rett og slett sjekke om det var en mulighet for meg å bli coachet gjennom disse to. De jobber privat som coach, men jobber også på Kaliber, som vil være klubben jeg stiller for. Gunnar Strand Jacobsen er jo en profilert coach som gjør det veldig bra innenfor sitt fagfelt. Du kan finne hans egen facebook side her, og få satt opp en kostholdsplan og treningsprogram med fire ukers personlig oppfølgning for 4500 kroner. Absolutt verd pengene, fordi her VIL du få se resulater! Han har blant annet coachet Linn Tovås som ble overall norgesmester i bikinifitness i 2013. Og DET sier nok sitt? Ihvertfall, vi fikk tatt en status på kroppen min og jeg ble utrolig glad da Gunnar nevnte at han ville coache meg! Så nå er det å bytte ut mitt gamle treningssprogram og matoppsett med et sikkelig program som vil gi meg bikinifitness kroppen! Dette vil jeg helt klart komme tilbake med når den tiden kommer. Nå er det bare mange tanker som svirrer rundt i hodet, og mye som skjer.

Når jeg ser tilbake på det hele, så er det rart  mye ting endrer seg her i livet, og hvor fort “nye mål” blir dannet. Jeg har hele tiden skrevet om at mine mål har endret seg underveis i treningen, og det har den gjort nå..igjen! Fra å villa “bare” gå ned de 8 kg jeg hadde lagt på meg, til å ville få bedre kondis, til å bygge muskler, til nå å ville stille i bikinifitness i oktober 2014. Wow, jeg kan ikke tro at jeg faktisk skrev det ordet her inne. Det er en utrolig skummel tanke, å la dere lesere vite at jeg planlegger å trene meg opp til å kunne stille på scene i oktober 2014.

Som sagt har jeg ei lillesøster som har jobbet ræva av seg i mange år for å kunne stå på denne scenen nå i april, og hva har jeg gjort? Njas, bare trent i snart 4 – 5 måneder. Jeg føler på ingen måte at jeg egentlig er “klar” for å stille i bikiniftiness, selv om jeg er veldig fornøyd med hva treningen har gjort med kroppen min. MEN så har det seg at man ofte bli litt “blind” på seg selv, og at man faktisk ikke ser hvor bra kropp man faktisk har oppnådd. Det er det oftes venner, familie og min personlige trener som oppdager. Jeg har ofte fått spm “Hvorfor stiller du ikke i bikinifitness ,Ida?” Nei, det er ikke noe for meg, jeg er ikke kvalifisert til dette. Men så begynte jeg å se litt rundt på andre som tenker å stille i fitness, og jo visst faen.. Jeg har da et godt utgangspunkt. Jeg begynte å ta bilder av meg selv, for å faktisk se det med mine egne øyer at kroppen min faktisk kunne blitt noe bra..enda bedre! Jeg sammenlignet mine bilder vs fitnessbilder fra andre bloggere, og jo.. Jeg skal klare det!

Hva tror du om meg i bikinifitness oktober 2014?


-Ida- 

Følg meg gjerne på instagram “idadir” for daglige oppdateringer

21 kommentarer
    1. Heisann 🙂
      Dette klarer du utmerket, så flink som du er med mat og trening!
      Kunne du fortalt hvordan det er med frakt og ekstra kostnader eller noe dersom man kjøper fra iherb?? Som frakt, toll osv. Hva kommer feks en pakke med protein barer på som koster 170 kr??
      Klem meg 🙂

    2. Navn: Så hyggelig sagt 🙂 Du kan kjøpe på iherb og slippe TOLL hvis du kjøper under 200 kroner. Frakt ligger på 4 – 8 dollar.. Iherb er elsk!! 😀

    3. Hei:-) Skulle virkelig ønske jeg hadde din trenings og kosthold motivasjon. Spesielt etter jeg har født 2 barn. Blitt like tynn igjen etter vært svangerskap, men huden er ikke akkurat like stram lenger:-/ og rumpa kjennes ut som en dissete bolle deig:-( men vil så gjerne komme igang, men får ikke motivasjon nok:-/ var en dag jeg bestemte meg for å prøve denne berømte squat challangen.. fullførte dag 1 m/50stk. Kjente det virkelig i bena der og da (mest fremside lår), ikke i rumpa?! Dagen etter kunne jeg nesten ikke gå:-s var så støl atte fy i 3 dager.. så uff jah, ikke lett å få motivasjon på plass.. -du burde forresten bytte header;-) ikke fordi den du har ikke er fin, for det er den absolutt!:-) men fordi du har forandret deg MYE og bloggen din er mer treningsinnspirert;-) bare positivt ment altså:-) Du har jo postet mange innlegg hvor du har treningsklær og ser fresh ut:-)

    4. Hva trenet du for å gå ned i vekt? Vil gå ned noen kg og vet ikke helt hva jeg skal starte med. 🙂

    5. Linda: Så hyggelig å høre 🙂 Takk for tips om header, har lenge tenkt på det, men bare ikke fått ræva i gir, så nå bør jeg få skiftet 🙂 Hyggelig av deg å gi meg en slik tilbakemelding! 🙂

    6. Så kjekt! Jeg blir å stille i høst på Norway Open!
      Har gått mye frem å tilbake siden jeg også “bare” har trent med tunge vekter noen mnd.
      Men som du skriver så ser du ndre bilder av andre jenter… Og klart F kan man stille! ;p
      Spennende tid da, blir vel å trene posering i sommer ilag vi da kjeeekt! ;D

    7. Blir å debutere i Norway Open, de har ikke såtte noe tid for det enda :p
      Tror det er slutten av September, og når jeg har gjort dette kan jeg delta i NM i oktober. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg