OH – WHAT A FEELING

God kveld kjære lesere!

YES, det er torsdag, og for min del betyr dette fri frem til søndag. Jeg startet fri perioden min med et hyggelig besøk på Starbucks sammen med søteste Ane. Det er altfor lenge siden vi har hatt noe kvalitetstid sammen, så dette var jammen på tide! Har virkelig slått på stortromma den siste tiden jeg, og vært mye på Starbucks og kosa meg. Da kjøper jeg meg en cappuchino med skummet melk og sukkerfri vanilje sirup. Nam! Ane for sin del bestilte seg en sikkelig kaloribombe.. Frappe med masse krem!! 

Etter et hyggelig besøk på Starbucks, dro vi til leiligheten og laget oss taco. Her ble det jenteprat og mye kos! Veldig koselig å få snakket om alt og ingenting, og er det ei jente jeg kan gjøre det med, så er det aboslutt Ane! <3 Nå skal jeg sette kursen mot ei knall hard treningsøkt, med både styrke og cardio på planen! Oh, what a feeling <3 



-ida-

6 kommentarer

Siste innlegg