“FØLE LITT PÅ SOMMEREN”

God ettermiddag kjære lesere

 Når man lengter etter sommeren, det fine været, og ikke minst solen, – er det utrolig godt å kaste seg i solariumet for å “føle” litt på sommeren. Heldigvis for meg tilbyr 3t solarium, og det er jeg sjeleglad for. I forhold til andre solarium, er de veldig billige i pris, noe jeg er veldig takknemlig for. For 25 minutter betaler jeg 80 kroner, mens på andre studio betaler jeg 125 kroner. Penger spart, og man kan derfor unne seg ekstra soltimer. I solarium får jeg slappet helt av etter ei knallhard treningsøkt, og kjenner bare følelsen av “frihet”. Det å ligge i solariumet får meg til å tenke.. tenke på alt og ingenting. En utrolig god og varm følelse svirrer rundt meg i kroppen. Og jeg VET når jeg våkner opp, så vil jeg være brun og fin. Kan ikke bli bedre enn det, eller hva?

-Ida-

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg