JEG HAR JUKSET

God søndagsettermiddag kjære lesere

Idag sto vekkerklokken på 09.00, og det var opp å hoppe for å komme meg på trening til treningsstudioet åpnet 10.00. Presis var jeg der da det åpnet, og fikk nesten hele treningsstudioet for meg selv. Vi var vell kun 4 stykker som var der da det åpnet, noe som er utrolig deilig! Idag var egentlig planen å kjøre “armer/rygg”, men vet du? Jeg jukset.. Jeg fikk lyst til å kjøre et helkropsprogram. Det er fristende å gjøre dette, da alle apparatene jeg vanligvis venter på er ledige og står og roper “Ida, bruk meg”. Så ja, jeg kjørte dette programmet idag:

Knebøy 60kg 3x8rep
Markløft 50kg 3x8rep
Hip trust 60kg 3x8rep
Glute hamstrins på benk 6kg 3x8rep
Beinpress 103,5kg 3×8
Nedtrekk 36kg 3×8
Biceps curl 10kg 3×8
French press 4kg 3×8
 Concentration biceps curl 5kg 3×8

Miks og blandet, like it (!)


Idag ble 530 kcal forbrent – helt fantastisk følelse å se kcal forsvinner! <3

Ida

2 kommentarer
    1. Du er flink som står på med trening og tar deg tid til mye trening 🙂 Hvor kjøpte du denne klokken og prisen på den ? 😉 ha en fin søndag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg