NEW IN – SALG !!!

God kveld kjære lesere

Jeg vet jeg ikke burde dra på shopping nå som jeg enda ikke har brukt klessplag som jeg kjøpte i London, men når det er storsalg og overalt ser du 30 – 50% salg på favoritt butikene mine, DA er det vanskelig å ikke kjøpe noe. Jeg skulle egentlig bare innom H&M på Trondheim torg for å kjøpe meg litt sminke, men kom ut  fra shoppingrunden med 10 plagg, som du ser nedenfor! Nesten alt jeg kjøpte nedenfor kostet 49 kroner og hang på en vegg på Gina Tricot. Gjett om det var en stk Ida som ble utrolig glad for å se dette? Og heldigvis hadde de xs i de fleste plaggene som hang der. Som oftes synes jeg de kun har igjen L og XL. Men ikke denne gangen, lykke <3

ALT nedenfor fikk jeg til 900 kroner. Er ikke det billig og bra så vet ikke jeg hva som er salgslykke! 

Hva synes du om mine innkjøp?


Begge plaggene kostet 49kr pr stk – Gina Tricot – XS


Singlett 99kr – Topp 49kr – Gina Tricot  – XS


Begge plaggene kostet 49kr pr stk – Gina Tricot – XS

Genser 99kr -Genser 49kr – Gina tricot – XS


Genser 250kr Urban – Lue 59kr Gina tricot 

Ida

10 kommentarer
    1. Oi så billig for alt det der!! Vel, det er et lite unntak noen ganger. Salg er det beste! Du fant masse fint isåfall, og det er vel også noe du kommer til og bruke ser det ut som. Du kledde ihvertfall de klærne her på deg. Har selv den toppen øverst til venstre. Likte veldig godt den toppen som går opptil brystet, kjempe fin 🙂 Ha en fin kveld videre 🙂

    2. Du så veldig bra ut i di klærne 🙂 dere jenter har det godt når det gjelder salg. Er sjelden jeg finner kule klær på salg, men nå er jeg så heldig at en kompis av meg har åpnet en kul mote butikk for menn i Askim så der får jeg masse kult og prosenter når jeg handler. ta en titt innom hjemme siden til butikken. http://kentho.no/
      klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg