RUMPE / LÅR – CHECK

God ettermiddag kjære lesere

Lørdag, og fri. Hva passer vell bedre med en sikkelig rumpe og lår treningsøkt? Idag hadde jeg virkelig mye energi inne i meg, og tilbringte derfor over 2 timer på treningsstudio med effektiv trening. Avsluttet økten med 30 minutter cardio trening. Gud, så godt det er å få kjørt kroppen sikkelig før man kan ta lørdagskvelden med god samvittighet. Rumpe og lår er områder jeg virkelig har stort fokus på, og det er store muskel grupper som skal trenes, så derfor tar det lengre tid før vi ser foskjeller der enn f.eks armer/mage etc. 

Dagens treningsøkt:

Knebøy 60kg 3x8rep
Markløft 50kg 3x8rep
Hip trust 60kg 3×8 rep
Glute hamstrings 6kg 3x10rep (pr fot)
Beinpress 103,8kg 3x10rep 
Leg curl 28,3kg 3x8rep
Leg extensions 40,5 kg 3x8rep
Bulgarske utfall 12 kg 3x5rep
Vanlige utfall i bakke 4x12skritt
Torso rotation (magemaskin) 31,5kg 2x8rep
Avsluttet med 30 min cardio, på 11 stigning og 6 hastighet

Har du trent idag?

-Ida-

6 kommentarer
    1. SÅ sykt flink du er! Du har jo fått skikkelig fremgang og ser virkelig kjempe bra ut!
      Nei har ikke fått trent enda, men blir nok en rumpe/lår økt på meg også idag før jobb : P

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg