MIN KROPP 2013 VS 2014

God kveld kjære lesere!

Det er ingen hemmelighet at kroppen min har forandret seg mye fra 2013 til 2014. På 1 år har kroppen min gjennomgått en stor forandring, og jeg må si jeg er utrolig fornøyd med den utviklingen som har foregått. Jeg har bestandig vært slank av natur, og har aldri følt presset på å slanke meg. Men med alderen kommer også kiloene, og med et såpass usunt kosthold jeg hadde første delen av 2013 ,var overhode ikke sunt for meg. Jeg gikk opp som jeg har nevnt flere ganger nesten 8 kilo, og følte meg ikke vell lenger. Jeg tok grep i otokboer 2013, og har gått ned disse 8 kg jeg gikk opp. Fått strammet opp kroppen og fått muskler jeg ikke trodde jeg kunne oppnå.

Jeg må ærlig innrømme jeg har lenge gruvet meg for å legge ut et slikt “selfie” bilde av meg selv uten så mye klær, men har funnet ut at JO, jeg gjør det. Jeg er stolt over det jeg har oppnådd, og den kroppen jeg har fått gjennom hardt arbeid og mye svett/tårer. Om du tviler på om du ønsker å legge ut et før/etter bilde av deg selv; do it.. Du har jobbet hardt, du fortjener å vise frem dine resultater. Bildene nedenfor er tatt i akkurat samme måned fordelt på 1 år, men det er to forskjellige kropper som står nedenfor.
Så here we go; her er mine resultater etter 5 måneder trening.

FEBRUAR 2013 VS FEBRUAR 2014


Og ja, jeg vet at min “pose” på bildene ikke kan sammenlignes, men er bare for å vise dere forskjellene!
På bildet til venstre strammer jeg alt jeg kan på magemusklene, mens på lårene står jeg bare rett “opp og ned”.
På bildet til høyre strammer jeg alt jeg kan av både magemuskler og lårmuskler, og det er vell tydelig at treningen har gitt muskler? 🙂

Klarer du å se forskjellen fra 2013 vs 2014? 

-Ida-

81 kommentarer

Siste innlegg