HELG ER INGEN UNNSKYLDNING

God kveld kjære lesere!

Hvem sier at fredagskveld skal bestå av potetgull og tv titting? Nei, ikke her i gården! Fredag, lørdag og søndag er som alle andre hverdager, og derfor er det ingen unnskyldninger for å ikke trene i helgene. Det er mange som stusser over hvorfor de ikke oppnår resultater når de trener alle hverdager, og spiser sunt mandag – fredag. Da kan du gjerne se på helgen som din store “synd”, og at det er derfor du ikke ser de store forskjellene. Det er viktig å ha i bakhodet at helg utgjør 3 dager, og at disse 3 dagene gjør veldig mye med treningen

Så mitt tips til alle der ute som er opptatt av resulater: work for it, ikke bruk helg som unnskyldning for å “kose deg litt ekstra” ettersom det er helg..Idag ble det armer/skuldre økt, og derfor ble det en liten “flex” av armer/skuldre i speilet etterpå. Merker virkelig at armer/skuldre begynner å komme seg og at jeg klarer å løfte mer. Ikke vet jeg om det skyldes pga bcaa og keratin jeg har begynt med for noen dager siden, men kanskje?

Kveldens økt:

Cabel biceps curl 5kg 3x8rep
French press 5kg 3xrep
Nedtrekk m/stang 35kg 3x8rep
Pull ups 3x8rep
Sittende roing 46kg 3x8rep
Concentration dumbel curl 10kg x 3x8rep
Avsluttet med 15 min cardio, 12 stigning og 6 hastighet

Ida

14 kommentarer

Siste innlegg