DET HAR GÅTT 12 TIMER..

God ettermiddag kjære lesere

 Herremin, er det virkelig allerede formiddag?! Jeg har sovet i over 12 timer, da jeg la meg 00.00 i går, og våknet litt over 12.00 i dag. Snakk om å være utmattet da? Litt rart egentlig, fordi jeg føler ikke at jeg har gjort så mye som har ført til at jeg føler meg “syk og svak”. Men disse 12 timene med søvn trengte jeg virkelig. Nå er det å sette kursen mot jobb, men før den tid så måtte jeg lage meg en digg frokost. Idag ble det proteinvafler. NAM! 

Oppskrift:
2 egg
1 eggehvitte
3 dl havregryn
3 dl melk
1 dl havremel
2 ts sukrin
1 ts bakepulver
10 gram vanilje proteinpulver
15 gram olje (cocosa kan gjerne brukes) 

Ingen treningssøkt idag, da jeg heller bruker fridagen min fra treningen idag, og kjører på med trening i helgen. Da har jeg fri, og har masse tid til trening og avslapping. 

Ha en fin dag alle kjære lesere!

Ida

5 kommentarer

Siste innlegg