“SLENGER” MEG PÅ TRENDEN

God kveld kjære lesere!

To dagers kveldsjobbing krever god planlegging av middager, så i går kveld 22.00 stod jeg på kjøkkenet og gjorde klart for 2 retters. Det er utrolig hvor mye jeg har forandret meg de siste månedene, fra å spise pølse til middag nesten hver dag, kontra å stå kvelden før og planlegge og lage mat for dagene som kommer. Følelsen av å ha planlagt middagen min er helt fantastisk. Jeg elsker å ha styr på livet mitt, og fordelene som følger med ved å ha en god planlegging.

Jeg er jo overhode ikke alene om å planlegge måltidene mine, da alle fitnessbloggere planlegger og styrer med dette. Derfor slenger jeg meg på trenden! Så i går ble det kyllingwok med blandede grønnsaker og fullkornsris. Dette blir servert med tyttebærsyltetøy og mager kesam. Ettersom jeg ikke verken spiser sauser eller noe slags form for dressing, så er dette et kjempe alternativ for å friske opp måltidet.

Bruker du å gjøre i stand middager noen dager frem i tid?


… glad og fornøyd jente som skal kose seg med sunn og god mat på jobb


Ida

7 kommentarer
    1. Ja, klart, sunn og variert norsk hverdagskost for hele familien planlegges minimum rn uke frem i tid 🙂 Ikke for fitness men for variasjon, smak, utfoldelse og middag, helt enkelt 🙂 Et varmt måltid sammen med familien 🙂

    2. Hei her planlegger jeg middagen kanskje 2 dager i forveien, prøver å lage sund kost så blir mye kylling og ris. å det er ikke for de jeg trener men for at jeg bare digger kylling retter hehe. men liker godt å lage tradisjons mat også. så jeg lager mye ny tradisjons mat fra utlandet i helgene. viktig å få variasjon på maten.
      ha en flott kveld videre
      klem

    3. Kan du ikke please legge ut hvor mye du spiser, og hvor mye ut i fra fett, karbs og protein, sånn ca..
      Jeg gjør åpenbart noe galt for får ikke slik framgang som deg, og jeg spiser ikke noe sukker, mel eller sånn :/ Spiser enten for mye eller for lite.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg