CHANGE OF PLANS

God ettermiddag kjære lesere

 Jeg har bestandig vært av den typen at jeg ikke orker å dokumentere treningen, og har liksom aldri “orket” å gått med ei dagbok for å se hva jeg løfter og ikke løfter. Jeg har da det i hodet? Eller… ? Fra denne uken nå så har jeg bestemt meg for å faktisk dokumentere treningen min, dette da jeg vil se min framgang. Fikk anbefalt at jeg skulle starte med dette, da jeg etter 3 uker skal gå ned til 6 repitisjoner, for så gå ned til 4 repitisjoner. Derfor må jeg passe på at jeg øker med 1 – 2,5 kg per uke. Dette blir spennende fremover.

 Idag var det bein og rumpe som sto di fokus, samme program som 20.01.14 (for idag er på neste side), og programmet fra i går er også på siden under.

Fører du dagbok over treningen?  

Ida

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg