DETTE HAR ALDRI SKJEDD FØR

God kveld kjære lesere! 

 For dere som har lest bloggen min ei stund nå, så kan dere aldri huske å ha sett meg med en kaffekopp i hånden/på bordet fremfor meg? Nemlig, jeg er overhode ingen kaffe “elsker”, og har egentlig bestandig vært en motsander av disse “cafe møtene” som så mange kaller det. Men den siste tiden nå så har jeg litt etter litt begynt å prøvd å likt kaffe. Vi har kaffemaskin på jobb, og derfor har jeg prøvd meg noen dager med kaffe, melk og litt “sukrin gold” i. Ettersom jeg har så mye på planen med jobb, trening, kjæreste og venner så er det greit med litt koffein i kroppen.

Uansett, idag tok jeg steget og inviterte Nina på “cafe date” på Starbucks på solsiden. Dette var første gangen jeg har bestilt meg Cappucino, og det føltes…rart! Jeg bestiller meg alltid kakao eller annen sjokoladedrikke når vi er på slike steder, men idag.. Koffein! Jeg bestemte meg for Cappucino med skummet melk og SUKKERFRI vanilje “sirup”. Det føltes herlig å “voksent” å sitte der med en kaffe kopp vs varm sjokolade. Så ja, dette var en unik opplevelse. Små barn – store gleder <3

Drikker du kaffe? 

-Ida-

4 kommentarer
    1. Jeg er ikke den som kjøper så mye kaffe når jeg er på cafe jeg heller, er fortsatt i tilvenningsfasen! Så skjønner hva du mener med å føle seg så voksen når man bestiller kaffe! :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg