PÅ VEI I POSTEN

God ettermiddag kjære lesere!

For noen dager siden satt jeg og surfet litt på nettet, og fant ut at jeg virkelig trenger å investere i noen nye produkter i forbindelse med treningen min. Siden jeg startet med treningen, for snart 4 måneder siden så har jeg kun gått på “fres” koffeintabletter, ripped hardcore koffeintabletter (har nå kuttet de ut og bruker kun fres), og proteinpulver fra whey 80. Ettersom jeg virkelig vil satse på treningen fremover og få enda bedre ytelse av treningen så har jeg tatt turen innom x-life sin nettside og funnet noen godsaker som kommer i posten snart.

 

 
BCAA
Flere studier har vist at BCAA kan øke energinivåene, bygge muskler og forbedre restitusjonen ved flere
metabolske tilstander.I tillegg til å spille en viktig rolle i proteinsyntesen, så gir BCAA deg ekstra energi under tung trening,
hjelper til å spare muskelvev og hjelper til mentalt under treningspasset. BCAA kan tas når som helst under dagen,
men fortrinnsvis på tom mage for bedre opptak i kroppen.
Finner du her

Kreatin
Du blir raskere og mer eksplosiv de første ti sekundene.
Du kan gjennomføre flere korte sprinter med høy kvalitet
Kan gjøre deg opp mot 20 % sterkere på under 12 uker (2, 4)
Gir en økning i fettfri masse på 1-2 kg i løpet av så lite som 4-28 dager (3)
Finner du her 
 


Drikkeflaske her / wrist wraps her / sjokoladepålegg her / sukrinmelis her  

Digg med noe nytt, ikke sant?

Inglegget er ikke sponset

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg