“SPENNENDE” HELG I VENTE

God ettermiddag kjære lesere

Det er fredag, og mange gleder seg til helg og fri. For min del betyr denne fredagen ei lang helg med jobbing, – ja jeg har nemlig jobbhelg. Så da jobber jeg fra 14.30 – 22.00 i dag, 09.00 – 15.30 i morgen og 13.00 – 22.00 på søndagen. Mange timer og lite tid til annet! Men heldigvis har jeg bare denne helga hver 4 helg, så det må gå greit i kveld også. Planen er å ligge over på flyplassen i kveld, ettersom jeg jobber sent i kveld og tidlig i morgen. Mange lurer kanskje på hvordan det fungerer å faktisk ligge over på flyplassen, og det går overraskende bra. Deilig å få noen timer ekstra søvn, og slippe å hive meg på bussen tidlig om morgenen, men heller våkne på jobb.

Når jeg skal tilbringe både fredag og lørdag på jobb, så er det viktig å ha med seg nok MAT, fordi jeg kjøper overhode ingenting på flyplassen. Bare usunne greier her, etter at vi mistet salatbaren vår for en stund tilbake. Snakk om nedtur. Før jobb idag fikk jeg med meg kjæresten på ei treningssøkt, så ja, nå er vi begge i gang med full trening fremover. Kjempe greit å ha noen å trene sammen med, selv om vi gjør mye forskjellige øvelser. Jeg har mest fokus på rumpe og lår, mens Kenneth igjen fokusere mest på skuldre/bryst og armer. Så vi gjør noen øvelser her for oss, mens andre gjør vi sammen. Viktig med litt støtte fra kjæresten på tunge øvelser!

Ønsker alle lesere en fin fredagskveld og GOD helg!
..Forresten; jeg har tatt av hair extensions for de som ikke har lagt merke til det – og ja det er uvant !



..Nok mat for 2 dager på jobb tror du (?)

Ida

9 kommentarer

Siste innlegg