UPDATE VEKT OG CM MÅL

God ettermiddag kjære lesere

Føler det er en stund siden jeg har gitt dere noen updates på både vekt og cm mål, så derfor tenkte jeg å oppdaterer dere litt. Det er ekstra morsomt å trene når man ser resultater, og bare dette motiverer meg til å fortsette den gode jobben jeg allerede har begynt. Når det gjelder vekt så var jeg veldig opptatt av tallet som stod på vekta hver morgen, mens nå er fokuset heller på cm mål. Jeg er utrolig glad for at jeg tok mål av meg selv fra da jeg startet treningen, fordi det er så mye lettere å sammenligne enn vekten.

Siden 30.september 2013  har jeg oppnådd følgende resulater:

Vekt
Fra 64,5 kg til 57,2 kg

–> Gått ned 7,3 kg

Cm mål
Rumpe: 96 cm  til 90,5 cm
Lår: 57cm (pr lår)  til 52 cm (pr lår)
Hofte: 86 cm til 81 cm
Under bryst: 76 cm til 72 cm

–>  Gått inn 24,5 cm



Som du kanskje ser så legger jeg ikke skjul på at jeg er stolt over mine resulateter, og viser de gjerne frem for andre. Jeg elsker å se resulater og gi dere lesere og bekjente inspirasjon. Mange har sendt meg mail og spurt på facebook om både treningssprogram og matoppsett, og jeg elsker å hjelpe akkurat DEG til å komme der jeg er idag. Skal innrømme jeg bruker mange timer om dagen for å lese andre fitnessblogger eller matblogger for å få inspirasjon og motviasjon for å fortsette videre.

Hva synes du om mine resultater?

Ida

12 kommentarer
    1. eh. Hvor høy er du ? Greier ikke tru på at du hadde en MIDJE på 86 cm, du er jo kjempe tynn! Mener du hofte?

    2. Sanne Skar: Tusen takk 🙂 Trener 6 ganger i uken, og har også lagt ut link om kosthold og treningssprogram lenger ned på bloggen min 🙂 Alle vil om de bare “kjemper” for det 🙂

    3. Så sykt heldig! jeg vil oppnå det samme som deg! jeg er veldig overvektig og vil ned i vekt, har prøvd mye men det funker som regel ikke… kan du sende meg trenings timeplanen din og matplanen din på mail? hadde satt stor pris på det ! <3

    4. Trener du fullkroppsprogram eller deler du opp kroppen? Jeg har til nå bare trent på saltimer, og litt styrke innimellom. Føler meg som en nybegynner ifht styrketrening med vekter, så jeg tenke å trene fullkroppsprogram ca 3 ganger i uken i ca 2 mnd. Før jeg starter med å dele opp kroppen. Hva tenker du om det?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg