SHOPPING – NEW IN

God ettermiddag kjære lesere!

Det føles ut som evigheter siden jeg sist tok turen innom Trondheim sentrum og hadde en liten shoppingrunde. Nå som jeg bor i byen så er det ikke så “stort” lenger å dra inn å shoppe, som da jeg bodde litt utenfor byen. Men idag så jeg sjangsen min og slo til på litt salg. Alt fra klær, helsekost og smykker/armbånd ble kjøpt inn. Fy fader, så mye salg det er i alle butikkene nå. Tror du kan finne masse fint om du bare leter etter klær, og jeg endte opp med to klessplagg på salg, begge til 75 kroner pr.stk. 

Fikk også tatt turen innom helsekosten og kjøpt inn litt forskjelig. Nå som jeg trener så mye er det viktig med kosttilskudd, slik at jeg får i meg alt jeg trenger. Har lenge tenkt på å begynne på omega 3 (tran), men så fikk jeg tips om Udo`s choice som skal fungere enda bedre enn “vanlig tran”. Den inneholder samme virkestoffene, men fungere også bra i forhold til treningen, den “smører” inn musklene og gjør de mykere. I tillegg kjøpte jeg meg mivitotal som inneholder mye zink og magnesium som er viktig for meg. Når man trener mye så kvitter man seg med mye svette, og da trenger man påskudd av blant annet zink. 

Har du vært på salg i januar?



Blonde thigts 75 kr / knall oransje genser 75 kr


Notatbok for treningen 99kr / Udo`s choice (omega 3) 249kr / Mivitotal (inneholder mye zink og magnesium)


Lipstik 79kr / armbånd 60kr / øredobber 50kr / halskjede 80kr / ringer 50kr / svamper 20 kr 

ida

5 kommentarer

Siste innlegg