NEW NAILS – WINTER LOOK

God kveld kjære lesere! 

Nå er det over 1 måned siden jeg var og fikset neglene mine sist, så det var klart for en ny runde. Det er like vanskelig hver gang å bestemme seg for farge/fasong på neglene, da det er så mye fint å velge mellom. Ettersom det er kaldt og snø ute, så bestemte jeg meg for en “winter look”. Så det ble blått med sølv glitter på. Jeg ble som alltids veldig fornøyd, og har allerede fått gode tilbakemeldinger fra bekjente. Nå skal disse flotte neglene få være på noen uker, før jeg skal fikse meg nye. Åååh, jeg elsker å være jente, så mye dall og stæsj som vi kan prøve ut.

Når sant skal sies, så er jeg i sikkelig julesteming for tiden. Vet, julen er over, men hos meg så lever julen enda.
Med både julemusikk og julepyntet hus, så passet det bra med litt “jule/vinternegler”:

Var de ikke nydelige?

Ida

13 kommentarer

Siste innlegg