ENDELIG FIKK JEG HILSE PÅ

God ettermiddag kjære lesere!

På lørdag fikk jeg endelig tid til å hilse på den lille prinsen som kom til verden for 2 uker siden. Ei god venninne av meg ble mamma i slutten av desember, og da var det veldig kos å få komme og se på lille gullet Det er utrolig hvor liten og uskyldig en liten baby er, og hvor uviten om hva som befinner seg ute i den store verden. Jeg må si jeg ble veldig fasinert over den lille prinsen, som forøvrig både sov og spiste under mange lyder. TV`n stod på, vi pratet og lo – og lille gullet sov innimellom. Vi snakket litt om det, og det er veldig behagelig at ungen klarer å sove med lyd tilstede, slik at vi slipper å hviske oss imellom.

Må innrømme at det å holde en nesten nyfødt baby bestandig er skremmende. Har bestandig litt angst for å ikke holde nakken/hodet godt nok, og blir litt små stressa. Men jeg synes jeg kledde å ha en liten baby i mine armer, eller hva synes du? Nå gleder jeg meg bare til enda flere besøk hos Stina og prinsen! For fyyyy … så nydelig en gutt <3

Ida

5 kommentarer

Siste innlegg