SHIT HAPPENS…

God ettermiddag kjære lesere!

Det er lørdag, og jeg hadde virkelig sett frem til denne dagen og datoen, 11.01.2014. For akkurat 2 uker siden satte kjæresten sine føtter på sjøen, og idag var det meningen han skulle komme hjem – endelig! Men neida, hva skjer? Det viser seg at han må jobbe ekstra, så han kommer ikke hjem i helgen. Jeg som hadde fri både idag og imorgen, men full uke igjen neste uke. Sikkelig bomtur spør du meg. Men så er det nok sånn at de som jobber på sjøen ofte må jobbe ekstra pga uferdig arbeid etc. Så ja, her sitter jeg da, shit happens. Heldigvis har jeg Cosmo som kan holde meg med selskap iløpet av helgen, noe jeg setter stor pris på!

Idag har jeg kjørt ei knallhard treningsøkt og ryddet/vasket i leiligheten. Når man har hund så blir det fortere skittent her inne, og det merkes godt. Derfor var det på med full julemusikk, ja du hørte ringte jULEMUSIKK. Jeg er nemlig sikkelig i julemodus enda, og ihvertfall når snøen har kommet til Trønderlag. 

Ønsker alle kjære lesere en fin lørdag videre! 

Ida

5 kommentarer

Siste innlegg