DET ER NÅ DU SKAL GI F***

God ettermiddag kjære lesere! 

Januar måned kan for mange være en gledelig måned, med nye muligheter og et “nytt liv”. Mens for andre er dette en helvetes måned. Du vet at du har satt deg som mål å bli medlem på et treningsstudio, og at du skal tilbringe flere timer i uken der. Du bare MÅ gjennomføre det, nå som du har fortalt både venner og familie om ditt nye nyttårsforsett. Ufrivillig drar du kroppen din ned på treningsstudio, og du får ræva di oppe på tredemøllen. Du ser rundt deg, og tenker “shit, så mye folk det er her idag. Jeg tror jeg bare holder meg på denne plassen, slik at jeg er sikker på at jeg har noe å gjøre på treningsstudioet. Hva om alle apparater er opptatte? Hva skal jeg bruke tiden min på da? Jeg vil se helt mongo ut.. Nei – jeg blir her, hvor det er trygt og “godt”.”

Ja, jeg skal si meg enig, det er utrolig mange folk på treningsstudio i januar måned, og denne måneden er for mange av oss “treningsnarkomane” den verste måneden. Nye medlemmer, og stappfulle treningsstudio. Du må stå i kø for å få det apparatet du trenger, og du bare titter og ser på klokken. Ja, i have been there! Men samtidig igjen så er jeg glad på andres vegner, at nettopp DU har meldt deg inn for å trene. Når jeg er på trening så har jeg full fokus på KUN treningen, og jeg legger ofte merke til at nye medlemmer er usikre på mange øvelser.. Det er ofte jeg vil gå bort og hjelpe de, men samtidig igjen så vil jeg ikke “trenge” meg på. Med dette innlegget så mener jeg at det er viktig at nettopp DU gir faen i de rundt deg når du er på trening, ha fokus på deg selv – kun deg selv! Hva så om det står en som løfter 30 kg mer enn deg rett ved siden av deg? Det er hva DU løfter og gjennomfører som teller.

Om du overhode ikke er interresert i å melde deg inn på treningsstudio i januar, så vent til februar da vell. Da er mest sannsynligvis 20 – 30% av gjengen som startet allerede i “pause” modus. Det viktigste er at man en eller annen gang melder seg inn på et treningssenter og får igang treningen før sommeren. Alle vil vell ha sommerkroppen 2014? Work for it <3

 
Har du tatt til mot og meldt deg inn på treningsstudio?

-Ida-

7 kommentarer
    1. Jeg er en av dem som får helt hetta hvis det er mange folk på treningssenteret. Men heldigvis for meg så har jeg mitt eget lille treningsstudio på garasjeloftet vårt 😀 Liker det veldig godt, siden jeg KUN trenger å tenke på meg selv. Er helt enig med innlegget ditt! Viktig å fokusere på seg selv når man trener! Skal huske det neste gang jeg trener med flere folk 🙂

    2. Merka kjempegodt at det er januar, men rekna med at i løpet av eit par veker har ein del av dei nye kun blitt støttemedlem. Eg går anten grytidleg eller seint for at det skal vere minst mulig folk rundt meg. Da har eg det skikkelig bra på trening:) Fokuset mitt forsvinner når folk står og glor på meg eller eg må vente på apperata

    3. Kari: Oi det var en litt uventet kommentar å få.. Ja, mye av bloggen min handler nå om trening, og vet du hvorfor? Hverdagen min BESTÅR av trening nå og er blitt en del av livet mitt, så for meg så er det naturlig å skrive om. Om du ikke liker det jeg skriver, så anbefaler jeg deg å kanskje ta en pause fra bloggen min? Jeg mener selv jeg prøver å legge inn hverdagslige ting, blandet med treningen min. Når vi er inne på trening, så finnes det blogger som KUN blogger om trening, så helt der er jeg ikke kommet enda 🙂

    4. Hei!
      jeg lurte på hvor mye restylane du tok første gangen og hvor mye det kostet? hvor lenge varte det og hvor stor forandring du merket?
      takk på forhånd 🙂

    5. Amalie: Hei Amalie! Hver gang har jeg tatt 1 ml, anbefales ikke noe mindre da du vil bli skuffet. Jeg betalte 3500 kroner. Jeg synes det varte ca 1 mnd, så måtte jeg ta påfyll. Jeg har nå per dags dato tatt restylane 5 ganger siden oktober i 2012. Anbefales ;D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg