IKKE 1, MEN 2 JANUAR (!)

God ettermiddag kjære lesere

Da er vi vell inne i året 2014, og idag ble min første treningsøkt i dette nye året. I går var det 1.nyttårsdag og da hadde jeg fått for meg at alle treningsstudio var stengt, så det ble ingen pangstart på året for meg med ei treningssøkt, men nå i etterkant har jeg hørt at flere treningsstudio VAR åpen i går. Så ja, det ble ingen trening 1 januar, men 2 januar kjørte jeg på med over 1 times hard treningsøkt, samt 1 times fort gange/joggeturmed Cosmo sammen med ei vennine. Har nå funnet ei ny rute rundt Trondheim som tar litt lengre tid, men det er jo bare positivt – eller hva?

Jo mer trening, jo bedre sier jeg bare! Eneste negative med å jogge ute er at asfalten er så hard til beina mine, så når jeg legger meg om kvelden kjenner jeg litt ubehag i leggene. Når jeg kommer til “stipartiene” så jogger jeg, mens på asfalt blir det fort gange.



Er du som meg og ikke liker å jogge på asfalt?

-Ida-

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg