#1 OPPSUMMERING ÅRET 2013

God ettermiddag kjære lesere

 Vi er inne i et nytt år, og da er det på sin plass å ha en oppsummering av året 2013. For min del har det skjedd mange forandringer, og jeg kan virkelig si at jeg gleder meg til året 2014 som vi er inne i nå. Mye er gjort anderledes, og flere foradringer vil skje iløpet av året. Kan nesten ikke vente med å få en pangstart på året <3

JANUAR

Året startet hos meg som sikkert hos mange andre: trening og sunt kosthold. Det ble mye frukt og grønnsaker, og jeg meldte meg inn på Spenst treningsstudio sammen med ei venninne. Kjøpte meg massevis av nye treningssklær, og var virkelig klar for å gå til angrep mot mine nyttårforsett om å komme meg i bedre form. Mange timer ble brukt på treningsstudio, og mye tid på kjøkkenet ble brukt til matlaging. Jeg bestemte meg også for å innføre “godteriavtalen” som jeg fant på bloggen hos slankerinna. I midten av januar tok jeg den skriftlige delen fagbrevet i “salgsfaget” og bestod med karakter 4. Kjempe stolt! Hadde også litt dilla på rosa, så det ble knall rosa nye negler for det nye året. Savner de enda, og føler jeg må freshe meg opp med nye snart igjen. Ingen hemmelighet at mange timer/døgn gikk med til å se episoder av dexter/vampire diaries, og jeg fullførte to hele serier (med alle sesonger) på litt over 1 måned. Hjelpes.. MYE tv titting!

 FEBRUAR

 Jeg klarte å holde fokuset oppe på trening og kosthold, og hadde så og si en veldig sunn hverdag. Selv om jeg hadde meldt meg inn på Spenst, så trente jeg også noen timer på et eget privat treningsstudio gjennom jobben. Aldri nok, eller hva? Utenom det, så var det mye egenpleie i februar med både nye tattoverte øyenbryn og nytt hair extensions ble satt på. Selvfølgelig måtte det gamle av først.. Gosh! Fikk også prøvd meg noen timer som “rødhette” da jeg fikk lånt en parykk av ei venninne. Ikke helt meg.. eller?!

MARS

Måneden ble en sikkelig FEST måned, og det ble null trening.. Det var her det hele begynte, jeg sluttet så og si å trene! Fy – Ida. Isåfall, i starten av måneden var det maskaradefest her i byen, noe som var en kjempe morsom opplevelse. Utenom det så tok jeg og min beste venninne en tur til Sverige på harryhandel. En av mine gode venninner hadde “cowboy” fest, så her det ble innkjøp av hatt og mer til. Ellers hadde jeg mange fine fester sammen med venninner/kompiser.

 

APRIL

Jeg hadde photoshoot sammens med andre “bimbo” jenter her i byen, og bildene ble brukt til plakater på busser her i byen som reklame for Trondheim Torg. Jeg feiret bursdagen min med gode venner hos ei venninne av meg. Det ble flere fester her i Trondheim, bursdagsfeiringer og en koselig aften på Frida restauranten i Trondheim med gode kollegaer.

 

Ida

5 kommentarer

Siste innlegg