NYTTÅRSFEIRING 2013 / 2014

God kveld fantastiske lesere!

..og GODT NYTTÅR til alle der ute!

Tenk vi er i året 2014, og for oss alle er starten på året bestandig en spennende “happening”. Det er mange nyttårsforsett der ute, noen blir gjennomført andre ikke. Det er mange håp, ønsker og drømmer om hva som skal skje i året 2014, og alle og enhver tror bestandig at DETTE året vil bli et bedre år enn året før. For min del så er jeg som 98% av resten av befolkningen inne på samme tankegang. Men for min del er jeg 100% sikker på at året 2014 vil bli bedre enn året 2013., og mange vet nok årsakene til dette der ute.

Ihvertfall, gårsdagen ble en rolig feiring sammen med noen venninner. Kvelden startet som jeg skrev i går hos mamma, med vår middagstradisjon. Etterfulgt av “geni” spilling med lillebror og mormor, mens mamma står på kjøkkenet og vasker opp. Så satte jeg kursen mot Trondheim, der jeg fikk besøk av 2 veninner. Vi koste oss i hverandres selskap, for så å dra oppover til en kompis av oss for å se raketter og ta festen videre. Jeg for min del hadde kjøpt inn 4 cider (med alkohol), med 45% less kalories (fy..faen – så dyrt det er for “sunn cider”), ihvertfall..- Planen var å drikke bittelitt, men vet du hva utfallet ble? Ingenting! Jeg rørte ikke en dråpe alkohol, og ikke fordi jeg var panisk om å ikke drikke og la det ødelegge treningen, men fordi stemningen på festen var så bra med live gitar spilling og ingen “drikkepress”. Jeg fikk ikke høre en eneste gang den kvelden “Hvorfor drikker ikke du Ida?” “Kom igjen nå da”. Nei, ingenting – og takk gud for det. Ingenting er bedre enn å ikke føle seg presset til å drikke.  Ikke misforstå meg, jeg liker alkohol og alt, men liker ikke hva den gjør med kroppen min og all den treningen jeg har vært gjennom på de 3 siste månedene.

Så ja, det ble en rolig kveld. Og 02.30 forlot jeg og ei venninne festen og dro hjem og la oss i leiligheten. Vi våknet utvhilt og tok på oss treningsstøy og gikk 1 times luftetur med Cosmo. Godt å startet året 2014 i en slik form, og nei.. Det var ikke mange ungdommer å se ute på turstien i morges 🙂

Hadde du en fin nyttårsfeiring?

-Ida-

6 kommentarer

Siste innlegg