KLAR FOR NYTTÅRSFEIRING

God kveld kjære lesere!

Da er jeg på plass hos mamma, hvor vi har som tradisjon å spise kalkun med tilbehør. Mormor og lillebror er også samlet her i kveld, så nå skal vi kose oss. Har også med meg cosmo hit i kveld , så vi er 3 hunder i huset. Etter middagen setter jeg kursen tilbake til Trondheim for å feire med noen venninner. Må også tenke på huden og raketter så har ordnet slik at han får være med dit vi skal i kveld. Har forresten brukt krøll tanga jeg kjøpte på nettet og er super fornøyd!

Litt vemodig at Kenneth ikke er tilstede i kveld, og som er på jobb langt ute i havet. Men du er i hjerte mitt i hele kveld, og vi har hele 2014 på å tilbringe tid sammen,
Ønsker alle venner og bekjente: godt nyttår!

Hva er dine planer for kvelden?

Ida

7 kommentarer

Siste innlegg