ENDELIG KOM DEN I POSTEN

God kveld kjære lesere!

 Like før jul bestilte jeg denne flotte krølltanga i merke “Mas 2”, og først idag har jeg hatt overskudd til å gå på post kontoret og hente den ut. Har hørt så utrolig mye positivt om denne krølltanga, så nå gleder jeg meg som en liten unge til å bruke den. Andre bloggere som har denne: Tcmn, ida wulf, fotballfrue og mange flere. Jeg har tidligere brukt ghd tanga mi (rettetang) for å lage krøller, men nå slipper jeg det. Må si det blir fult på badet med både glattetang, krølltang og krepptang. men, er man jente så er man jente – eller hva ?

Utenom denne flott tanga, så har formen blitt mye bedre, og jeg har faktisk vært på min første treningssøkt siden 22.desember. Wow, det føltes tungt, men samtidig bra! Nå gleder jeg meg til å få servert nydelig kalkun middag hos mamma i morgen kveld. Ønsker alle lesere en kjempe fin kveld videre! 

Har du denne tanga?
PS: Skal få tatt et bilde av krøllene i morgen, men akkurat idag så har jeg ikke orket å stylet meg noe som helst pga formen. 

-Ida-

8 kommentarer

Siste innlegg