MIN NYE DORTHE SKAPPEL GENSER

God ettermiddag kjære lesere!

Var det en julegave jeg både visste om og gledet meg utrolig mye til å se så var det Dorthe Skappel genseren som mamma har strikket til meg de siste månedene. Den har egentlig vært ferdig ei god stund, men jeg ønsket å få den som en pakke, og derfor ble det julegave. Gud, så fin den er! Akkurat passe og fargen var nydelig. Er så glad for at vi gikk for en gråtone på genseren, og ikke beige. Nå har begge søstrene dorthe skappel genseren, og jeg kan virkelig anbefale andre der ute om å spørre sin kjære mor om de kan strikke en til deg, den er verd det <3 

Det er også litt ekstra stas å eie en genser som jeg vet mamma har strikket og brukt mye tid på. Tusen, tusen takk verdens snilleste mamma!! 

Var den ikke nydelig?


Ida

7 kommentarer

Siste innlegg