I AM DONE…

God ettermiddag kjære lesere

For noen dager siden postet jeg et blogginnlegg om at jeg kanskje var julens mest stressa person, ihvertfall føltes det slik da denne uken begynte. Hele denne uken har gått med til julegavepakking, baking av 4 forskjellige julebakster, pakke kofferter og handle inn mat til nord norge turen i julen, OG dra innom alle tanter/onkler og besteforeldre som bor spredd over hele Trondheim/Stjørdal. Dette gjør jeg hvert år for å levere julebrev (som i år ble på 8 sider!!), samt levere litt julegaver og ønsker alle i familien en god jul. Dette har blitt en tradisjon, så det er koselig å få fortsette denne ferden både for meg , men også for familien min. “Stakkars” Kenneth var også med på ferden som tok over 7 timer i bil, hit og dit.. Men “I am done”, jeg har gjort min gode gjerning for i år!

Nå skal jeg jobbe ut hele kvelden, og i morgen setter vi oss på flyet til Nord Norge og skal feire julen der.
Skal bli sinnsykt deilig å få sikkelig juleferie. Skulle bare ønske snøen kunne kommet nå, er ikke jul uten snø… </3

 

Har du en slik tradisjon med utlevering av julebrev etc?

 

-Ida-

3 kommentarer
    1. Høres utrolig koselig ut å levere ut brev og besøke alle nære og kjære da 🙂 Jeg / her i huset er det lite av slike tradisjoner, men jeg har stort sett all familie på samme sted så det er ikke så stress heller da 🙂 Ha en fin ferie!

    2. Kan du skrive ett innlegg om hvordan du gjør det i forhold til mat osv når du er borte på besøk i jula?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg