DETTE VAR ETTERLENGTET

God kveld kjære lesere! 

Puhh, for en uken dette har vært. Føler ikke jeg har hatt ro i sjela siden forrige helg, nettopp fordi det har vært mye jobbing og trening denne uken. Dessuten så jobbet jeg kveld mandag, tidlig tirsdag, kveld onsdag, og tidlig igjen idag.. For så å ta siste arbeidsdag i morgen tidlig. Jeg har tilbringt to netter på flyplassen denne uken, og det sliter litt på humøret – når jeg vet jeg har verdens beste kjæreste hjemme som venter på meg. Føles litt rart å ligge over på flyplassen når han endelig har kommet hjem fra offshore, – men men.. 

Når jeg kom hjem idag så hadde verdens beste kjæreste kjøpt inn julestjerne, noe jeg virkelig synes lyste opp i leiligheten. Vi har som dere kanskje ser, ikke pyntet til jul enda. Vet ikke om det blir noe pynting heller i år, ettersom vi skal feire julen i Nord Norge, men vi får se.  Uansett, det var godt å slenge seg på sofaen og lage hjemmelaget meksikansk gryterett ikveld.

Dette trenger du:

400g karbonadedeig 
1 boks hakkede tomater m/hvitløk
60g grov ris
1 rødløk
1/2 boks mais
Pepper og aromat krydder

Nam, nam! Hjemmelaget mat er bestandig..ja BESTANDIG best! <3

Ida 

8 kommentarer

Siste innlegg