WOW, FOR EN START PÅ UKEN

God mandagsforrmiddag kjære lesere!

 Wow, for en mandagsfølelse jeg har i kroppen. Hvorfor har jeg ikke gjort dette før?! Jeg våknet opp 07.00 i morges, og var klar for ei økt med min personlige trener på 3t på Solsiden klokken 08.00. Jeg har tidligere tatt “ripped hardcore” koffeintabletter før ei treningsøkt, men har i det siste blit litt kvalm av disse på morgentimene jeg er på. Så derfor investerte jeg i “fres” sine koffeintabletter som skal blandes ut med vann. I ripped sine koffeintabletter er det 42 g koffein, mens i “fres” sine er det 32g koffein. Så litt forskjell er det, men heller det enn å være kvalm under ei treningsøkt. 

Men uansett, jeg har hatt en kanonbra start på uken, og den kan bare bli bedre.. Eller hva? Det er også over 1 mnd siden vi veide/målte meg forrige gang i forhold til fettprosent, muskelmasse, vann i kroppen, “mettet” fett og min biologiske alder. Idag var det påtide å gjør det igjen, og tallene var…overraskende BRA! Treneren min mente at jeg måtte inn igjen om 2 uker for å virkelig se om dette kunne stemme, ettersom det var noen herlige tall. Vi ville ikke ta gledene på forskudd, så derfor skal jeg tilbake til en ekstra veining før jul. Kommer til å poste resultatene mine senere i uken. *spennende*

Skal DU trene idag?
..Har du prøvd “fres” sine koffeintabletter før trening?  

Ida

7 kommentarer
    1. Gud så flink du er! Har du noen tips til meg til ting jeg kan gjøre hjemme? (Har trimsykkel, vekter og slike ting) Men store problemer med å vite hva som kan funke, siden nettet sier så mye forskjellig… Hvor mye cardio og hvor mye vekter liksom.. Hvor lenge må jeg holde på for å se forskjell når jeg måler meg? Spiser ganske bra tror jeg, skal prøve å få i meg mer proteiner. Nå vet jeg jo ikke om du har tatt av deg veldig mye eller ikke, men du ser jævlig bra ut! Slik vil jeg også se ut! 🙂

    2. Linn Jeanette: Så utrolig hyggelig å høre !! 🙂 nå ble jeg super glad! Personlig så har jeg ikke trent hjemme enda, kun på treningsstudio – så jeg føler ikke helt jeg kan hjelpe deg her. Men det er jo mange flotte øvelser man kan ta hjemme også. F.eks situps, push up, hip trust (rumpe), utfall på benker, http://fitnessbloggen.no/varierte-ovelser-rumpa/ Her finner du MANGE flotte hjemme øvelser som jeg skal benytte meg av når jeg reiser nordover for å feire jul nå. Da er jeg 7 dager uten treningssaparater og jeg gruver meg!! :p

      Når det gjelder cardio, så har jeg hatt 2 ganger i uken, men nå har jeg faktisk ikke hatt cardio trening på over 4 uker. Jeg fokusere mest på styrke, men er med på saltimer, som fatburner og step 2 ganger i uken, Så dette tar jeg som cardio trening. Når det gjelder vekter så kjører jeg ganske så “lett”, da jeg tar 10 repitisjoner. Etter noen uker skal jeg gå for tyngre vekter, og mindre repitisjonsjoner. Er sikker på at du klarer å oppnå det du selv vil, om du går inn 100% for det 🙂 Start på med kostholdet, anbefales!!

    3. Takk for svar! Det er litt kjipt å ikke ha tilgang til treningssenter egentlig, men jeg får vel bare gjøre det beste av det jeg har. Målet er å bli slankere før jeg reiser til brasil i mars! Det bør jo være innen rekkevidde tror jeg :p
      Du kan jo kanskje poste innlegg om hva du gjør de dagene du er uten treningssenter? Gleder meg til å følge med videre på det du gjør, syns det er så inspirerende når andre folk får ting til! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg