NYE INNKJØP – DAGENS OUTFITS

God lørdagskveld kjære lesere!

 Idag hadde jeg endelig fri, og dagen ble brukt på: trening og shopping. Ja, jeg vet jeg har vært i London og svidd av over 12 000 på shopping, men jeg følte det var noe som manglet.. Trening singletter!! Er det en ting som motiverer meg ekstra før ei treningsøkt så er det å ha sporty og freshe treningsstopper. Så idag etter trening tok jeg turen innom H&M og Cubus på Solsiden og kjøpte inn 5 nye singletter. Jeg elsker skarpe farger på singlettene, og det gjør det ekstra gøy å trene når man kjøper seg noe nytt. Så i morgen er jeg klar for ei hardøkt igjen. 

Håper alle har hatt en fin lørdagskveld så langt, og kos dere videre denne kvelden
…det SKAL ihvertfall jeg <3  
..Hvorfor jeg skal kose meg ekstra?
..Det får du vite i morgen 🙂  



Ida

8 kommentarer

Siste innlegg